Następna laleczka GRAJ & ZARABIAJ
wtorek, 18 stycznia 2011
poniedziałek, 17 stycznia 2011
Zagrożony gatunek
Jest to DZIOBAK
Dziobak to przedziwny ssak z grupy stekowców, który składa jaja jak gad, ale karmi swoje dzieci mlekiem jak ssak. Jego ciało przypomina bobra, dziób jak u kaczki, a futerko jak u wydry. To prawdziwa mieszanka wszystkiego co najlepsze!
Dziobak to przedziwny ssak z grupy stekowców, który składa jaja jak gad, ale karmi swoje dzieci mlekiem jak ssak. Jego ciało przypomina bobra, dziób jak u kaczki, a futerko jak u wydry. To prawdziwa mieszanka wszystkiego co najlepsze!
piątek, 14 stycznia 2011
Metamorfoza roxitka26
Oto twoja metamorfoza. Pod obrazkami będę pisać swoje zdanie :P
Do metamorfozy użyłam :
*czerwoną szminkę
* tusz wydłużający
*tusz pogrubiający
*tusz pogrubiający
* czarną kredkę
*jasny różowy cień
* fioletową kredkę
Przed:Twoja dolka nie była ładna. Makijaż w żadnym wypadku nie pasował do ubrania, a do tego ta czaszka na uchu :(( Twojej dolce postawiła bym 2/5
Po: Dodałam twojej lalce kapkę elegancji. Lekki cień pokazuje że jesteś spokojna i zrównoważona.Ale czerwona szminka pokazuje twój pazur. Nie miałaś zbyt dużo biżuterii i tak naprawdę nic nie pasowało do makijażu. Kolor włosów zmieniłam na brązowy a włosy zostawiłam te same. Oceniając twoją lalkę teraz dała bym 4/5 :) Nie jest idealna ale za to dużo lepsza :)
Strój :
Przed : Twoja dolka nie miała stylu :( Ta czpka w zupełności nie pasowała do włosów a buty... to dopiero porażka !! Wcale nie pasują do stroju ( sorka za szczerość ale mam dziś zły dzień ) . Patrząc na twoją do1kę dała bym jej 1/5 :(( sorry
Po : Teraz twoja lalka będzie miała swój styl, uznałam że do tej lalki pasuje elegancje wiec na to postawiłam. Obok lalki jest manekin to drugi strój pokazujący pazur i styl . Oceniając teraz twoją lalkę dała bym 5/5 :)
Wszyscy chętni do metamorfozy niech piszą w mojej księdze gości
lub na gg : 21672647 :) Metamorfoza stroju 3 sd, make upu 3 sd lub stroju i make upu 6 sd ;)
niedziela, 9 stycznia 2011
Maeamorfoza qbritneyq
Metamorfoza qbritneyq, nie robiłam przed jest tylko po :)
Ubiór:
Makijaż :Mam nadzieję że się spodoba ;)
Pozdro :*** Martyna :)
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)









