piątek, 31 grudnia 2010
czwartek, 30 grudnia 2010
!.
Shauna-x nie zachwyciła mnie swoim ubiorem , to wszystko jest nie dobrane a do tego jest Natrional Covergirl, dla mnie to troszkę dziwne, a Wy jak sądzicie ?
Darmówka
Okulary:
1. Wejdź na http://www.meuproxy.com.br
2. W okienko wpisz: http://www.stardoll.com/
3. Zaloguj się.
4. W okienku gdzie znajduje się poprzedni adres wpisz: http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=863
5. Gotowe , okulary czekają w salonie piękności.
1. Wejdź na http://www.meuproxy.com.br
2. W okienko wpisz: http://www.stardoll.com/
3. Zaloguj się.
4. W okienku gdzie znajduje się poprzedni adres wpisz: http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=863
5. Gotowe , okulary czekają w salonie piękności.
Robimy metarmorfozy za 2sd..!!!
Jeżeli ktoś jest zainteresowany metamorfozą bez hasła to piszcie do mnie w kg (na stardoll Martyna1999jan)
Metamorfozy wykonuję ja i roxitka26 !.
Metamorfozy wykonuję ja i roxitka26 !.
Konkurs.!
Konkurs na najlepszą scenerię z sylwestra do wygrania 10 sd..!
Co wy na to ?
By wziąć udział w konkursie trzeba być obserwatorem bloga za linkowane pracę ( prace linkujcie na stronie tinypic.com ) odbieram do 08.01.11r.
Co wy na to ?
By wziąć udział w konkursie trzeba być obserwatorem bloga za linkowane pracę ( prace linkujcie na stronie tinypic.com ) odbieram do 08.01.11r.
Królowa wybiegu czy może tandety ..?
Marinceto nie zaskoczyła mnie ładnym ubiorem , a jednak wygrała dlaczego ???
A was przekonała ?
Odp.. Piszcie w komentarzach.!
A was przekonała ?
Odp.. Piszcie w komentarzach.!
50% przeceny ..!
W Starplazie szok aż 50% przeceny dla superstar kupicie coś ja na pewno co prawda nie jest to kolekcja z najlepszych ale zaryzykuję.!
Kalendarz adwentowy dzień 30
Tym razem w klendarzu jest sukienka i płaszcz :
*Podobają Wam się , co kupujecie ? Ja kupiłam tylko sukienkę ,a Wy.
*Podobają Wam się , co kupujecie ? Ja kupiłam tylko sukienkę ,a Wy.
środa, 29 grudnia 2010
wtorek, 28 grudnia 2010
MK 1
Kto to ?
*Nagroda 5 sd
*Zwycięzcę losuje
*Co do wszystkich MK(mini konkursów) -żeby brać udział w konkursie musisz być obserwatorem bloga.
*Nagroda 5 sd
*Zwycięzcę losuje
*Co do wszystkich MK(mini konkursów) -żeby brać udział w konkursie musisz być obserwatorem bloga.
Nowa lalka .
A to ona w relau :
Moim zdaniem jest barzdo podobna . Chociarz w realu jest bardzo ładna;)A wy, jak sądzicie?
Moim zdaniem jest barzdo podobna . Chociarz w realu jest bardzo ładna;)A wy, jak sądzicie?
Darmówka od adminów
Żeby dostać daemówkę od adminów należe wziąść udział w konkursie :
Stylizacja PPQ po tym LINKIEM
![]() |
| Dodaj napis |
poniedziałek, 27 grudnia 2010
Doładowanie ss !
No więc tak przed chwileczką chciałam zrobić superstar . Kliknęłam na najniższą cenę czyli 10.98 a potem wpisałam mój numer telefonu (jestem w Orange) . I wyskoczyło mi tekst napisany na czerwono : ,,Przepraszamy, ale obecnie nasza usługa nie obejmuje wybranej sieci komórkowej. ,, Próbowałam kilka razy i za każdym razem wyświetlał się ten tekst ... Nie wiem czy to wina ,,paymo,, czy stardoll . Oczywiście na początku numeru wpisałam 0... a za następnym razem 48... Jestem ciekawa czy będzie można robić jeszcze superstar z telefonu w sieci Orange .
Czy wy też tak macie ?
Edit: Udało mi się zrobić ss , trzeba było nacisnąć wyraz tutaj (patrz na obrazek)
wtorek, 7 grudnia 2010
Reklama płatna
Hej tu roxitka26!
Chciałam was zaprosić do głosowania na mnie bardzo chciała bym zostać Krajową Covergirl
Chciałam was zaprosić do głosowania na mnie bardzo chciała bym zostać Krajową Covergirl
Zawieszki LE
Wczoraj admini rozdawali zawieszki z 7, 8 i 9 kolekcji LE. *Da się je sprzedawać.
Ile dostałyście takich zawieszek? Ja nie mam LE więc zawieszek też nie :(

Dot
Spoilery - nowe kolory DOT!
Zimowe kolorki i tajemnicza sukienka - podoba się Wam?
Podejrzewam, że będzie tego więcej, jbc wkleję do tej notki.
LINK DO NAJNOWSZEGO SPOILERA
Mafia powraca !
Pewnie już słyszałyście o Włoskiej mafii, która podobno czatuje na najpopularniejszych użytkowników. Jedną z osób zapisanych na liście jest emoraxeva (przyjaciółka i_am_collector), która została niedawno okradziona oraz zhakowana. Powiem szczerze, że sprawa wygląda poważnie, dlatego też jeśli chodzi o temat mafii, jakoś nie mam ochoty na prezentowanie poczucia humoru. Informują o tym nawet najpopularniejsze Amerykańskie blogi. Oto oficjalna strona (nie blog!) mafii: http://sdmafia.tk
Nie chcę Was straszyć, ale żeby założyć własną stronę, trzeba znać przynajmniej jeden język programowania, typu HTML, czy JAVA, więc hakerzy (bądź nie)- jak widać- znają się na fachu. Mafia ingeruje także w życie Gosi, czego dowodem jest ta wiadomość (na górze). W tej chwili powstaje coraz więcej kont typu WloskaMafia, czy ItalianMafia. Admini na bieżąco je usuwają. Podobno zaatakowali także :
Nie chcę Was straszyć, ale żeby założyć własną stronę, trzeba znać przynajmniej jeden język programowania, typu HTML, czy JAVA, więc hakerzy (bądź nie)- jak widać- znają się na fachu. Mafia ingeruje także w życie Gosi, czego dowodem jest ta wiadomość (na górze). W tej chwili powstaje coraz więcej kont typu WloskaMafia, czy ItalianMafia. Admini na bieżąco je usuwają. Podobno zaatakowali także :
E.m.i.l.k.ę.
Darmowa sukienka
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)































